ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ І НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

ЗАГАЛЬНІ ВИЗНАЧЕННЯ

Заявка – документ, який складає єдину форму замовлення готельних послуг, доступних на сайті

Оператор – ФОП Нестерук Петро Каленикович, ІПН 3039018377, с.Світязь, вул. 8-березня 8б, Волинська область

Покупець – особа, яка, маючи правомочності відповідно до норм чинного законодавства України, укладає договір та здійснює оплату за цим договором з метою отримання готельних послуг

Гість (гості) – особа(и), яка(і) скористається(ються) або фактично скористалася(лися) готельними послугами

Відвідувач – Покупець та/або Гість

Готель – маєток «Nester House», що знаходяться за адресою: с.Світязь, вул. 8-березня 8б, Волинська область та турбаза «Nester House», що знаходиться за  адресою: с.Світязь, урочище Гушово, вул. Гайова 2, Волинська область

Готельна  послуга – дії (операції) Оператора з розміщення Покупця та Гостей шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням.

Бронювання – попереднє замовлення Покупцем готельних послуг у певному обсязі, з метою використання цих послуг в обумовлені  терміни.

ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Бронювання готельних послуг здійснюється Покупцем на сайті nester-house.com.ua  або за допомогою телефонного зв’язку за номером +38 099 434 40 34

Бронювання на сайті відбувається Покупцем самостійно шляхом вибору номера, варіанту оплати, заповнення анкети з даними Покупця і подання заявки

Реєстраційна форма. При заповненні реєстраційної форми на сайті Покупець зобов’язаний заповнити всі графи, які позначені знаком «*». Інформація, яку вносить  Покупець, що стосується його прізвища, імені, адреси, номера телефону, номера факсу та електронної пошти, повинна бути достовірною. У разі, якщо Оператор виявить на заповнених полях реєстраційної форми словесні позначення, які свідомо не відповідають правилам правопису прізвищ, імен, адреси й не дають можливості ідентифікувати Покупця, то таке замовлення буде анульоване без попередження

За наслідки, що виникли в результаті записів неправильно поданих Покупцем в анкеті та заявці, повну відповідальність несе Покупець. Оператор не несе відповідальності за брак доступу до системи продажу з причин незалежних від Оператора, з точки зору безпеки та інших причин, незалежних від Оператора. Оператор має право призупинити доступ до сайтів  для ліквідації виниклих загроз або неправильних даних

Бронювання за допомогою телефонного зв’язку  здійснюється Покупцем шляхом надання менеджеру відділу бронювання Оператора інформації щодо вибору номера, варіанту оплати та анкетних даних Покупця, після чого отримує на електронну пошту рахунок із зазначенням номера бронювання, вартості замовлених готельних послуг та іншої необхідної інформації щодо бронювання

Підтвердженням Бронювання є: отримання від Оператора на електронну пошту повідомлення про бронювання – у випадку бронювання на сайті або отримання на електронну пошту рахунку із зазначенням номеру бронювання, вартості замовлених готельних послуг та іншої необхідної інформації щодо бронювання

ОПЛАТА

Грошовою одиницею оплати є українська гривня (грн.)

Платіжні картки. Типи платіжних карт, які приймаються до оплати через мережу Інтернет: «VISA» (всіх типів, крім «Electron», «Domestic»), «VISA Electron», «Master card»

У випадку здійснення оплати за готельні послуги за допомогою платіжних карт через термінал на рецепції готелю або через електронні системи, що передбачають передачу Покупцем даних (ім’я на карті, номер, термін дії, CVC код) Оператору або будь-якій третій особі для передачі Оператору, з будь-якою метою в тому числі але не виключно з метою блокування та/або списання коштів з такої платіжної карти, Покупець зобов’язується при поселенні підтвердити, що являється власником карти, з якої вказаним чином здійснюється оплата

У разі відсутності такого підтвердження з метою запобігання здійсненню шахрайських операцій, тобто операцій, які можуть бути здійснені з використанням платіжної карти без дозволу її власника (в т.ч. з використанням втраченої/викраденої/підробленої платіжної карти) та/або з використанням інформації про реквізити платіжної карти без згоди її власника (в т.ч. інформації, отриманої шахрайським шляхом) Оператор має право відмовити у поселенні.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Оплата замовлених послуг підтверджує ознайомлення Покупця з Умовами бронювання, розміщеними на даному сайті та/або виставленому Оператором рахунку та є укладенням Покупцем Договору з Оператором на замовлені й оплачені готельні послуги згідно з нижчеперечисленими умовами (надалі – «Договір»):

Оплата готельних послуг здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Оператора за допомогою платіжної системи на сайті або згідно банківського переказу коштів згідно виставленого Оператором рахунку у термін, зазначений у такому рахунку. Кошти, отримані Оператором від Покупця за простроченим рахунком, поверненню не підлягають, а враховуються в майбутні платежі, що здійснюються  згідно з додатково виставленим рахунком

Своєчасна та повна оплата Покупцем готельних послуг є підтвердженням бронювання таких послуг та укладенням Договору. Моментом оплати вважається день зарахування грошових коштів на поточний рахунок Оператора

Сторони погоджуються, що у разі пізнього анулювання (менше, ніж за 20 днів до дня заїзду) готельних послуг, неприбуття або переривання Покупцем проживання в готелі незалежно від причин попередня оплата в розмірі 100% вартості оплачених послуг за весь період проживання не підлягає поверненню та зараховується Оператором в якості штрафу за невиконання Покупцем умов цього договору. У такому випадку дане бронювання анульовується

При цьому сторони домовились, що у випадку, якщо умови платіжної системи, за допомогою якої здійснюється відповідна транзакція, надають право Оператору на утримання штрафу з Покупця в розмірі вартості однієї ночі проживання, то в цьому випадку вартість однієї ночі проживання при стягненні штрафу дорівнює 100% загальної вартості проживання за весь період проживання такого Покупця

У разі своєчасного (більше, ніж за 20 днів до дня заїзду) анулювання готельних послуг, за письмовим повідомленням Покупця про відмову від послуг, Оператор має право  у межах сплаченої Покупцем суми грошових коштів та за умови наявності номерного фонду, перенести бронювання на інший період шляхом його переоформлення або анулювати поточне бронювання та зарахувати отримані від Покупця кошти в рахунок оплати його інших зобов’язань, пов’язаних із тимчасовим розміщенням у готелі.
У випадку, якщо на момент переоформлення бронювання, вартість готельних послуг протягом періоду на який вони переносяться, є вищою ніж сума сплачених Покупцем грошових коштів, Покупець зобов’язується здійснити доплату суми такої різниці на підставі додатково виставленого Оператором рахунку

У разі переривання Покупцем перебування в готелі незалежно від здійсненого Покупцем варіанту оплати бронювання, оплата в розмірі 100% вартості замовлених послуг за весь період проживання не підлягає поверненню та зараховується Оператором в якості штрафу  за невиконання Покупцем умов цього договору. Сторони погоджуються, що внаслідок переривання Покупцем перебування в готелі, Оператор не виплачує жодних  компенсацій Покупцеві

Оплата готельних послуг Покупцем свідчить про те, що Покупець погоджується з вищевказаними умовами

ПОСЕЛЕННЯ

Готель гарантує готовність заброньованого номера до поселення до 14:00 за місцевим часом

Оформлення тимчасового проживання в готелі здійснюється на рецепції з заповненням анкети, перевіркою документів гостя та видачею ключа

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОПЕРАТОРА

Оператор несе відповідальність за якість послуг відповідно до чинного в Україні законодавства. Оператор не несе відповідальність за форс-мажорні обставини й тимчасові незручності, які виникли з вини третіх осіб, які викликані, наприклад, тимчасовою відсутністю електроенергії, а також  з незручностями, викликаними тимчасовими ремонтами, наприклад, ремонтом або консервацією обладнання

У разі надзвичайних обставин, незалежних від кожної зі сторін, природних катастроф, страйків, військових дій чи інших надзвичайних ситуацій, які не дають можливості надати послуги відповідно до домовленості, Оператор не несе відповідальність за прийняті на себе зобов’язання. Претензії до умов надання послуг приймаються в письмовій формі за адресою  44021 Україна, Волинська обл., с.Світязь, вул. 8-березня 8б, на e-mail: [email protected], або за тел. +38(099) 434 40 34

ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ

Номер (місце) надається відвідувачам за наявності паспорта чи документа, що його замінює, та заповненої анкети встановленої форми

Поселення іноземних громадян й осіб без громадянства (далі – іноземці) проводиться на загальних підставах при пред’явленні національних чи закордонних паспортів Іноземців або документів, що засвідчують їх особу

За наявності вільних місць та за бажанням відвідувача йому може надаватись номер на два і більше місць із повною оплатою вартості такого номера

Відвідувачі повинні дбайливо ставитися до майна, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т. ін.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора

Якщо у номері Відвідувача зберігаються особливо цінні речі (гроші, коштовності й та ін.), що мають компактні розміри й можуть бути легко винесені, Відвідувачі, для гарантії їхнього збереження, повинні зберігати їх окремо або здати адміністратору. При здачі на зберігання цінних речей в описі потрібно вказувати тільки їх зовнішні ознаки без якісних характеристик. За нездані на зберігання гроші та цінності адміністрація відповідальності не несе

До відвідувачів можуть приходити гості з 8 до 22 години. На прихід гостей повинен дати згоду відвідувач, що проживає в номері. За будь-які дії гостя відповідає проживаючий у номері відвідувач. За необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя

Якщо відвідувач бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовні табличку з написом «Не турбувати!», що входить в оснащення номера. На зворотній стороні таблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку відвідувач може повісити, якщо він вважає, що номер недостатньо прибраний

Відвідувачі повинні дотримуватися чистоти та правил пожежної безпеки

У номерах забороняється використовувати трійники й подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом

Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної або гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера

Територія та приміщення загального користування оснащені системою відеоспостереження

Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Відвідувачів, їхнього майна. Своїм підписом у реєстраційній картці, Відвідувач приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в загальних приміщеннях (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження

ЗАЇЗД І ПАРКУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТУ

Стоянка автомобільного транспорту Відвідувачів здійснюється у спеціально відведених місцях (парковках) у відповідних зонах

Відвідувачам забороняється паркування на інших паркувальних майданчиках на території. Місце паркування вказує Адміністратор при заселенні

Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах та в інших місцях, бо вони можуть створювати незручності для інших осіб

ПРИПИНЕННЯ ПРОЖИВАННЯ. ВІДМОВА В ПОСЕЛЕННІ

Відвідувачі припиняють проживання після завершення терміну замовлених та оплачених послуг

Якщо відвідувач порушує правила проживання, що приводить чи може привести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання інших відвідувачів, Адміністратор має право відмовити в поселенні чи розірвати договір на надання готельних послуг (здійснити виселення). Кошти сплачені відвідувачем за проживання у цьому випадку не повертаються

Адміністратор має право відмовити в поселенні чи достроково припинити надання послуг проживання у випадках:

– у відвідувачів відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи підроблені;

– відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;

– у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;

– відвідувач відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання, паркування і т.д;

– відвідувач внесений у список небажаних відвідувачів (стоп-лист);

– в інших випадках, передбаченим законодавством України і здоровим глуздом

Спірні ситуації вирішує адміністрація. Якщо ситуацію не видалось врегулювати на місці, тоді адміністрація звертається за допомогою до поліції, а також можливе звернення до суду